[Epitesz-barkacs] lagyforrasztas ho"turese

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 18:26:46 CEST

On 17 May 2007 at 17:39, jhidvegi wrote:
> Látom, nem olvastad el, amit írtam.
Te sem :-)

> Ha elfogy a víz, akkor a cs~Nhöz nem jut már meleg. Lehet, hogy
> eldurran a cs~N (a napkollektorcs~N), a forrasztott kötés nem ott van,
> hanem a fölötte lév~N tartálynak az elvezet~N cs~Ncsonkjánál.
Ertem en, hogy ez egy spec alkalmazas, azert is irtam, hogy a
rendeltetesi celtol eltero a hasznalat. Itt tenyleg nem lesz
magas a lagyforrasz hoterhelese. En az "atlagos" kolektoros
rendszerrol irtam, hogy tulmelegedhet. Egy drain-back rendszernel
meg normal uzemallapot, hogy leurul.

udv

szepygab