[Epitesz-barkacs] Szivattyú

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 17., Cs, 20:17:34 CEST

Ez a kell-e radiator jo kerdes!

En most ott tartok, hogy meg lesz csinalva a csonk egy 2.5kW radiatornak, de nem lesz egyelore rajta radiator.
En nem a gyors felfutestol felek, hanem ami a multkor is volt: nappal 25 fok, vakito napsutes, hajnalra meg fagy. Nappal nem futhetek, mert a nap is melegiti a szobat meg meleg is van. Ejjel meg mire lehul kint az ido, es elindul a futes, atmelegszik minden, addigra reggel lesz.

vajk