[Epitesz-barkacs] Szivattyú

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 17., Cs, 20:36:15 CEST

On 17 May 2007 at 18:17, vajk fekete wrote:
> Nappal nem futhetek, mert a nap is
> melegiti a szobat meg meleg is van. Ejjel meg mire lehul kint az ido,
> es elindul a futes, atmelegszik minden, addigra reggel lesz.
Nekem ven egy 10 eFt koruli digitalis szobatermosztatom. Ez ilyen
ontanulos, igyekszik kitalalni, mikor kell elkezdeni futeni
ahhoz, hogy  megadott idore felfutson a kert homersekletre.
Igazabol ezt a kulso homerseklet alapja kene megtennie, akkor
pontosabb lenne.
Ma mar szobankent szabalyzott rendszert fogok csinalni. A kulso
homersekletrol szabalyzodik az eloremeno vizhofok, es ezzel a
egyik szoba homerseklete. A tobbi szoba sajat termosztatot kap,
ami folythatja a szelepeket, ha tulfutene, vagy ha az adott
helyisegben belep valamilyen hoforras (pl. suto).

udv

szepygab