[Epitesz-barkacs] Labazat szigeteles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 22:35:12 CEST

szepygab at fw.hu wrote:

> Tan a legegyszerubb/olcsobb lenne egyenesre huzni a feluletet egy
> fibrines cementhabarccsal, aztan ragaszthato ra akarmilyen
> szigetelo lemez

A vakolás, mint művelet, jóval nehezebb, hosszabb, bonyolultabb, mint a
hungarocellre a felrakás előtt odanyomni egy-egy hurkát körbe, és
berakni a helyére. Baromi haladós, tavaly ősszel csináltam. Igaz, hogy
én jó nagy táblákkal, 3x1 méteresekkel. Azzal még haladósabb. :)

És a purhabnak még van egy olyan áldott jó tulajdonsága, hogy ha valahol
úgy érzem, hogy nekitámaszkodva a táblának be fog szakadni, nem gond
utólag egy 8-as lyukon keresztül benyomni mögé az adott helyeken egy-egy
adag újabb purhabot.

Mire a vakolást kigondolná a kőnyűves, hogy hogyan is álljon neki,
odahozná az anyagot, addigra a purhabos módszerrel készre lehet
csinálni. 5 centis felületi eltérések se jelentenek akadályt.