[Epitesz-barkacs] Labazat szigeteles

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 17., Cs, 20:01:03 CEST

Fábián István wrote:

> Ez a lambéria több mint 30 éve ott van, semmi problémát nem
> tapasztalni.

Egy kis büdös nem nagy probléma. :-)
Ha lebontod valahol, akkor fogsz meglepődni. Ha mégsem, akkor mégis
valahogy nem olyan rossz annak a falnak a hőszigetelése. Vagy nem volt a
házban semmi vizes tevékenység, nem főztek, nem fürödtek, nem volt talán
fűtve sem, nem aludt ott soha senki?

> Én arra gondoltam, hogy nem bolygatnám a köveket. Az alap mellett
> kellene leásni és beiktatni valamilyen zártcellás hőszigetelő lapot,
> hogy az alap is hőszigetelve legyen. A földfelszín felett pedig
> felzsaluzni és termobetonnal kiönteni kb 10cm vastagon a lábazat

Ha már a föld alá berax hőszigetelő lemezeket (erre való polisztirol
habot pl), akkor ugyanezt fölfelé miért nem jó folytatni? Főleg, hogy az
eredeti, terméskő kinézet nem szempont?