[Epitesz-barkacs] Labazat szigeteles

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 18., P, 06:26:03 CEST

On 17 May 2007 at 22:33, Halasz Ferenc wrote:
> "Dryvit" (vagy miafranc) "kéregvakolatot" rá. A föld alatt ez megoldott.
A fold alatt drainlemezt szokas melle tenni, tojastarto lemezkent
kozismert. Ez as mechanikai vedelmet, es valamelyest tavol tartja
/ levezeti a vizet is.

> Ezen tényleg el kell gondolkozni, mennyiben árthat.
> Lehet, hogy itt is kikerülhet a falbul a harmatpont, ha elég
> vastag a nikecell... S~Nt: télen a földb~Nl is jön a meleg...
Itt erdekes, hogy milyen kobol is epitkeztek. Egy jo porozus
konel fontos lehet, hogy a talj felszine es az epulet
padloszintje kozott parologhasson oldalra, nehogy felfele akarja
vezetni a vizet a lakasba. Ha az a ko pl. bazalt, akkor ez nem
szempont.

udv

szepygab