[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2007. Május. 18., P, 08:19:09 CEST

Hamár ez szóba került.
Van itt nekem egy kémény (társasház legfelső szint), ami az én padlómtól
indul. Gondoltam, lebontanám, úgysem kell semmire. Megkérdeztem az
önkormányzatnál az építési hatóságot, mit szólnak hozzá, azt mondják őket
nem érdekli, nem kell engedélyeztetni. Megkérdeztem a kéményseprőket, azt
mondják nyújtsak be bontási tervet (!) a bontási osztályukra, majd az
elutasítja, mert kell lenni minden lakásban tartalékkéménynek. Mindezt úgy,
hogy keresztül megy a lakásomon ha jól számolom, 14 kéménykürtő, amiből a
ház jó ha a felét használja.

Akkor szerintetek mondhatom, hogy kapják be, egy kft. nekem ne dirigáljon,
vagy úgyis megszívatnak és nem adnak hozzájárulást a használatbavételihez?

Gábor