[Epitesz-barkacs] klíma kültéri elhelyezés

Varga Tibor varga at gyogyinfok.hu
2007. Május. 18., P, 09:20:49 CEST

Sziasztok!

> Gondoskodni kell a víz elvezetéséről, de nem úgy, hogy
>lecsurgatod az erkélyről - szerintem legalábbis. Ha valahogy elérhető a
>fürdőszoba, vagy más olyan hely, ahova lefolyhat a víz, akkor egy 10mm
>külső, 6mm belső átmérőjű csővel akárhol el lehet vezetni, akár
>árkon-bokron át, mint egy villanyvezetéket, lehet benne emelkedő-lejtő,
>csak az összes pontja számottevően alacsonyabban legyen, mint a beltéri
>alja. Én is van, amelyikét valami 8 méter ilyen csővel viszem el, de
>elmenne ez akár 30 méterre vagy akármennyire is. :-)

Munkahelyemen történt, hogy a számítógép gépteremből a klíma beltéri
által összegyűjtött
kondenzvizet az ablakpárkányon vezették több, mint 10 méter hosszan.
Csak akkor lett vele probléma, amikor
kint -20 Celsius lett. A műanyagcsőbe belefagyott a víz és szét is
nyomta a csövet.
A csere után már figyeltek, hogy csak lejtős rész legyen benne.

(A gépteremben télen is hűtő üzemmódban működtek a klímák.)

Üdv. Tibi