[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2007. Május. 18., P, 11:07:06 CEST

Az a szabalyozas, hogy kell legyen futesed, plusz tartalek futesed, ami fuggetlen.

A kemenyseprok azt mondjak, hogy ez azt jelenti, hogy kell legyen egy mukodokepes tartalek kemeny, amit nem kell seperni, de fizethetsz erte.
Valojaban az kell, hogy bizonyitsd van kulon futesed, amivel egy helyseget futeni tudsz. Pl az elmu ad nyilatkozatot hogy a halozat elbirja hogy 2kw-ot arrol futs. A keszulek nem kell meglegyen, csak a lehetoseg. (a kemenynel is kemeny kell, kalyha nem)

Az epengedelyes csavok sokkal logikusabbak mint a kemenyseprosek.

vajk