[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 18., P, 18:12:19 CEST

On 18 May 2007 at 10:24, jhidvegi wrote:
> És ha már... van bármiféle el~Nírás arra, hogy egy háznak mindenképpen
> kell legyen kéménye? Mi van, ha nincs?
A helyzetet meg az is bonyolitja, hogy a zart egesteru
keszulekeknek mar nem kemenye van, hanem fustgaz vezeteke. Ehhez
a kemenyseproknek kevesebb kozuk van. Ha szamlakkal,
mubizonylattal tanusitod, hogy a keszulek sajat rendszeret
hasznaltad, vagy olyan rendszert, aminek van ervenyes
tipusbizonyitvanya, akkor jon a bekaphatjak :-)
A most epulo hazunkba pl. nem tervezek kemenyt epiteni. Epitesz
persze hasbol beirt egy Schiedel Quadro kemenyt, kb. 10 m
hosszut. Ez boven veri a felmilliot, amit okosabban is el tudok
kolteni. Inkabb hozzatoldottam az epulethez egy kis kazanhazat -
adodott egy jopofa ficak a keritesfal es az epulet fala kozott -
ide teszem a kazant, kb. 1 m fustgaz vezetekkel az oldalfalan
kivezetve.

udv

szepygab