[Epitesz-barkacs] áramkimaradás - ups javítás

mágus maguspr at freestart.hu
2007. Május. 18., P, 20:01:00 CEST

áramkimaradás esetére van egy ECM 65VA-s UPS-em

az akku nincs (piros lámpa) ég folyamatosan,
pedig az akksi rajta van 14V fesz,

elvileg online típus, a 230 hálózat -> egyenrángató -> saját 230V 50Hz
megvan

az akksit levettem, hasznéltam le belőle egy 20Wos égővel
3 órányit, majd visszaraktam az akkutöltője feltöltötte

ha fénykép alapján tudnátok tanácsot adni, akkor lefényképezném
kibontva, vagy minden egyéb ötletet megköszönnék

Tamás