[Epitesz-barkacs] kéményszakmai felügyelet hiánya 2

mágus maguspr at freestart.hu
2007. Május. 18., P, 20:18:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.05.18. 19:09:01 +2h-kor írta:

> [...]

amit szepygab levelebol  a bekaphatjak reszt kiegeszitenem

évente egyszer a zártrendszerű vízszintes füstgázvezetékét is megnézhetik,
mert az
épulet beépített tartozéka

1 esetben kaphatják be, ha nem a ficakban, hanem MOBIL (esztétikailag ház
jellegű,
de elmozdíthatóba teszed, ) mert ha nincs a földbe lealapozva, és
(az ide vonatkozó jogi passzust kikeresem a jogtárban)
akkor NEM építmény, innentől kezdve sem az ép. hatóság sem ugathat,
mert nekik is csak az építményre vonatkozva van joguk....:-)