[Epitesz-barkacs] klíma kültéri elhelyezés

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Május. 19., Szo, 08:22:30 CEST

Sziasztok!

On 18 May 2007 at 21:56, jhidvegi wrote:
> [...]
A kut melegitese helyett akar a hasznalati melegviz keszitesre is
felhasznalhato lenne ez a "hulladekho".

> Igen, így tök jó lehet. Jó lenne találni valami egyszer~n, akár gáz
> eleresztéssel-újratöltéssel megvalósuló h~Ncserél~Nt víz-klímagáz közé.
> Persze lehet, hogy egyszer~n a dolog, cs~Nkígyó.
En vennek egy akkora csovet, aminek az egyik vegere
felhegesztheto egy villanybojler also karimaja. Egy bojlerfenekre
felszerelnem a rezcsobol hajlitott hocserelo spiralt. Ott a helye
a hoerzekelonek, sot akar futobetetet is beszerelhetek, ha
kiegeszito futesre van szukseg a hmv kesziteshez. Ezen a kis
"csotartalyon" at lehetne keringetni a vizet a hmv taroloba. Ha
pedig tulfutene, egy haromjaratu motoros szeleppel meg mindig
atvalthatok a kutra.

udv

szepygab