[Epitesz-barkacs] vízszint szinten tartása

jhidvegi jhidvegi at freestart.hu
2007. Május. 25., P, 11:16:39 CEST

Zsolt wrote:
> na ezt találtam én is ki csak nekem egyfolytában megy a szivattyú, meg
> eléggé zajos amikor a túlfolyón a víz kifelé áramlik és magával rántja
> levegôt is, mindig szörcsög :)

Nem kell szörcsögnie! A kis csövet lejjebb is lehet az edény falára
csatlakoztatni, vagy ha akváriumról van szó, akkor lehet bukócsövet is
alkalmazni, ami úgy működne, mint amikor leszívsz folyadékot, csak a
másik vége a csőnek fel kell, hogy kanyarodnon, felfelé kell, hogy
álljon, és a kívánt szintre kell állítani.

A betöltő pici szivattyú csövét is a vízbe kell nyomni. Az egész
teljesen hangtalan, hullámzásmentes lenne, ha a szivattyú maga is
hangtalan, meg az elfolyó víz is valami felületre folyhat rá, nem pedig
lecsurog a levegőn át. Pl a mellékelt kis rajzon (remélem, átmegy) a víz
a függőlegesen álló cső falán kívül tud teljesen hangtalanul lecsurogni,
ha pici a vízáram.

Név: akvarium1.gif
Típus: image/gif
Méret: 2383 bytes