[Epitesz-barkacs] vízszint szinten tartása

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Május. 25., P, 14:57:09 CEST

közben voltam egy méh telepen aztán vettem mindenféle aluminium vackot..
most értem vissza.

> Szerintem hajtsal egy szifon csovet tulfolyonak. A vege allandoan
> viz alatt van, nem tud levegot beszivni, nem lehet hangja.

ez az.... ez nekem nem jutott eszembe....
köszi, lehet, hogy ez volt a hiányzó láncszem... :)

eszkábálok valami szifont a mellékelt tervrajz alapján :)

a ferde csöves megoldás is jó csak a nikecell golyó mindig oda tapad
csô falához és pöckölgetni kell, hogy mozogjon, egyébként más valami
érzékelôvel szerintem teljesen jó a kis szint változások érzékeléséhez és
méréséhez.

köszi

zsolt