[Epitesz-barkacs] megszünt napkollektor gondolatébresztőleg

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Május. 28., H, 01:13:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at freestart.hu> 2007.05.27. 17:41:42 +2h-kor írta:

> Agyalások :-) :

> - jégkár érte, a helyreállítás nem érte meg.

az utóbbi idők jégesős káraira gondoltam leginkább

4 - 5 mm-es bontott üvegből a kollektorokat meg tudnám oldani,
de tojás és ökölnagyságú jégdarabok mellett kissé félek
a 4 mm-es üvegtől

arra gondoltam, hogy expandált lemezből (kisebb távtartással)
lehetne felülről az üvegvédelmet megoldani, és

üveg nélkül is erős zápor szétporlódna, (érzékenyebb növények esetén)