[Epitesz-barkacs] szigeteles

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Nov. 1., Cs, 11:40:42 CET

On 1 Nov 2007 at 9:18, jhidvegi wrote:
> Ismerve a környéket, tehát hogy ha kutat akarnál ásni, igen mélyre kéne
> lemenni, azaz nincs talajvíz,
Pontatlanul fogalmazta, itt tenyleg csak talajpara akad. Inkabb
az eso az, amit rogvest felszivhat.

> én azt javasolnám, hogy kívül kellene
> körbeásni, és valamilyen szigetelést az alap küls~N oldalára
> biggyeszteni.
Valami kenheto szigetelesre, szigetelo habarcsra gondolok. Korul
kell nezzek, hogy mi az, ami kozvetlenul talajba is kerulhet.
Gondolom valami labazatnyi magassagig fel kene kenni, aztan ra
lehet burkolni / vakolni. Esetleg a belso oldalon legporusos
("lelegzo") vakolatot tenni, hogy ha valamennyi viz megis
bekerult, az tavozhasson.
Utalnam, ha a frissen megepult haz korul hamarosan hamlana a
vakolat :-(

udv

szepygab