[Epitesz-barkacs] Radiális kürtőventilátorhoz visszacsapószelep?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2007. Nov. 13., K, 18:52:56 CET

Sziasztok!

Éppen ma néztem ilyeneket egy vas és szerelvény boltban (vidéken). De
pl. a Baumaxban is előfordul, csak méregdrágán.

Egyik típus szögletes és 3-6 vízszintes lemezke a fölső két sarkán
tengelyezve biztosítja, hogy a kiáramló levegő kinyissa, míg ellenkező
irányban zár.

Másik fajta két félkörlap egy rövid csőcsonkban az átmérőnél tengelyezve
és finom csavarrugó ellenében nyitja a légáramlat.

Most ezeket láttam, fehér műanyagból, 1200-1500Ft körüli árban a
100mm-es csőhöz valókat.

Üdv
pi