[Epitesz-barkacs] Radiális kürtőventilátorhoz visszacsapószelep?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2007. Nov. 10., Szo, 23:40:48 CET

egy ilyen leírást találtam, de visszacsapószelepet
a kereskedők (akikkel találkoztam) nem ismertek :-(

"Radiális kürtőventilátorok
Ezek a berendezések a fali axiális szellőztetők funkcióját látják el, de radiális járókerekük alkalmassá teszi őket arra, hogy egy 15-25 m hosszú, tetszőleges elhelyezésű, Na 100 mm-es csövön keresztül megfelelő légmennyiséget szállítsanak. WC-k, fürdőszobák, kamrák szellőztetésére használjuk. Ezek sík falra, beltérre való szerelésre szánt berendezések, melyek Na 100 mm-es csonkkal és legtöbbször közepes légzárású visszacsapó szeleppel vannak ellátva."

létezik ilyen visszacsapószelep ketyere?

köszi
Tamás