[Epitesz-barkacs] agyag budapesten v. solymáron?

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2007. Nov. 14., Sze, 07:49:09 CET

Sziasztok!

Budapest, Moszkva tér fölött a Várfok utcában, fölfelé bal oldalon -
vagy abból leágazóban, de olyan, mintha abban lenne - '90 körül vettem
óvódába agyagot. Akkor nem volt különösebben drága. Sajnos nem tudom az
üzlet (műhely?) nevét, de nem egy ideiglenes vállalkozásnak tűnt. Talán
éppen keramikusoknak dolgoztak.

Üdv
pi