[Epitesz-barkacs] epitesz lista

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2007. Nov. 29., Cs, 08:16:54 CET

>Gondoltam teszek ra osb-t, es utanna felhasznalom a padlas padlojanak.
>Viszont az osb draga. A natur forgacslap olcsobb, de nem vizallo kicsit
>sem. Jo lehet az meg attol a padlasra?

>18-as osb - 1900ft/m2
>18-as natur forgacslap 1400/m2
>25-os natur forgacslap sonderangebot 1300/m2

>Melyiket valasszam??

szerintem egyiket se !

kérdés az is, hogy mekkora terhet bír el a tető szerkezeted....
mert ezek a forgács lapok nagyon nehezek és feleslegesen terhelik a
gerendákat.
én inkább már most megvenném az építési deszkát 30-35e ft/m3
áron és abból szögelnék egy falat, s majdan elbontva vakpadlónak leraknám.
ha kiszámolod akkor a 2cm-es deszkából 6-700 ft/m2 és jóval kisebb fajsúlya
van
mint a forgács lapoknak és nem görbülnek annyira mint a forgács lap.
Ha szükséges akkor egy csiszolás és már mehet is rá a laminált.

de ha nagyon olcsón akarnám megúszni akkor egy tetőléckeret,
benne kb 50*50cmként egy borda, bele a szigetelés és rá egy PE fólia.

ettől olcsóbb nincs, csak szebb :)

zsolt