[Epitesz-barkacs] epitesz lista

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Nov. 29., Cs, 06:37:03 CET

Sziasztok!

On 28 Nov 2007 at 18:43, vajk fekete wrote:
> Vettem gipszkarton sineket, meg belevalo uveggyapotot, viszont nem
> akarok gipszkartont tenni ra, mert azt kidobhatom ha elbontottam.
Nem az egeszet, a kulonbozo szabasi helyekre remekul
elhasznalhatod a bontott tablakat.

> Gondoltam teszek ra osb-t, es utanna felhasznalom a padlas padlojanak.
> Viszont az osb draga. A natur forgacslap olcsobb, de nem vizallo
> kicsit sem. Jo lehet az meg attol a padlasra?
Mivel belterben lesz - elvileg a padlason sem eshet az eso - a
vizallosag nem kell szempont legyen.

> 18-as osb - 1900ft/m2
> 18-as natur forgacslap 1400/m2
> 25-os natur forgacslap sonderangebot 1300/m2
Szerintem valaszd a gipszkartont, az megiscsak a harmada. Ezekbol
is leesik annyi hulladek, hogy az ujrafelhasznalhatosaggal egyutt
is dragabb legyen.

udv

szepygab