[Epitesz-barkacs] epitesz lista

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2007. Nov. 29., Cs, 08:04:12 CET

Szia,

azonos problema jelentkezett nalam is. En assz'em azt fogom tenni, hogy
megmaradt tetolecekbol osszerakott keretre megy egy meretre vagott
farostlemez, arra pedig EPS lapok lesznek felragasztva. Mondjuk nalam
lenyeges, hogy mozdithato legyen a lezaras, ezert az ajtonyilasba
pontosan beleilleszkedo lezarasra gondoltam, amit adott esetben ki lehet
lokni a helyerol.

-meri