[Epitesz-barkacs] Polcra porvedo

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2007. Sze. 7., P, 21:35:56 CEST

Hali!
Válassz üvegajtót, nem tudom hogy hogyan. De utána tegyél fel egy kicsi pl
PC ventillátort a polcra ugy, hogy a keletkezett többé-kevésbé zárt
szekrénybe fújja be a levegőt (egy ici-pici túlnyomást létrehozva) egy
szűrőn (pl vékony szivacs) keresztül. Az ipari PC-ket is igy szokták
pormentesíteni. Nekem nagyon tetszett az ötlet, amikor először láttam. Egy
jól záródó lakásban megcsinálnám a teljes lakásra is (hőcserélőn keresztül),
még töprengek a dolgon. Akkor az egész lakásban elfelejthetném a port.
KI