[Epitesz-barkacs] Polcra porvedo

jhidvegi jhidvegi at startadsl.hu
2007. Sze. 7., P, 21:42:58 CEST

Kormos Imre wrote:

> Válassz üvegajtót, nem tudom hogy hogyan. De utána tegyél fel egy
> kicsi pl PC ventillátort a polcra ugy, hogy a keletkezett
> többé-kevésbé zárt szekrénybe fújja be a levegőt (egy ici-pici
> túlnyomást létrehozva) egy szűrőn (pl vékony szivacs) keresztül. Az
> ipari PC-ket is igy szokták pormentesíteni. Nekem nagyon tetszett az
> ötlet, amikor először láttam.

Megint feltaláltam a spanyolviaszt. Pont ezt akarom a pc-re megcsinálni.
Ventillátor fordítva fújjon, bemenetre autószűrő, az nemigen fojtja le a
levegőt.

> Egy jól záródó lakásban megcsinálnám a
> teljes lakásra is (hőcserélőn keresztül), még töprengek a dolgon.
> Akkor az egész lakásban elfelejthetném a port.

Ez sajnos nem fog így bejönni. A lakásban magában is keletkezik por több
forrásból is. Talán a legnagyobb két belső forrás a falak és az ágynemű,
egyéb ruhák. De kintről is sokat becipelhet az emberfia.

Kétségtelen, hogy a direkt külső eredetű, levegővel bejövő sem
elhanyagolható.