[Epitesz-barkacs] Fugázás Mapei Ultracolor Plus-szal

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2007. Sze. 24., H, 14:52:34 CEST

Koszi az otleteket. Vegulmegcsinaltak sajat koltsegen, de a Mapei
borult, lett belole Knauf flex fagyallo cuccos. :) vagy inkabb :) ?

Rajottem, hogy a szakik onerzete az egyik legerzekenyebb dolog a
vilagon. Nagyon kell ra vigyazni! (Hogy ertheto legyen: az osszes
szakival maximalisan meg vagyok elegedve, ezert nem kotottem az ebet a
karohoz. Vasarnap jottek helyrehozni a hibat, ez is meltanyolando, es
megusztam egy oda-visszaut benzinkoltsegevel - OBI -, es nemi
egyutterzes gyakorlasaval).

Ja, es tanacsodra ill. tapasztalataimra hallgatva, legkozelebb, ha ilyen
bonyolult szer felhasznalasara keszulunk, mar alapbol viszem a
kinyomtatott / beszerzett felhasznalasi utmutatot...

-meri