[Epitesz-barkacs] Fugázás Mapei Ultracolor Plus-szal

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2007. Sze. 23., V, 07:47:38 CEST

Sziasztok!

On 22 Sep 2007 at 21:07, Laszlo Merenyi wrote:
> Egy szo, mint szaz, a ganyolas helyett en az elcseszett resz
> ujrarakasa, a meglevo fugazoanyag korultekinto es megfelelo
> elokeszuletek utani felhasznalasa mellett voksolok.
Ez a jo dontes.
Letezik a barkacsaruhazak kinalataban komuves "kiskanal" :-) Ez
olyan, mint egy kerek orru komuveskanal, de az orra tan 1 cm
atmeroju. Az ilyen fugazashoz ez valo. A masik modszer, amit a
klinker lapokhoz ajanlanak: olyan ragaszto hasznalata, ami
egyuttal fugazoanyag is. Annyi ragacs kell ala, hogy kitoltse a
fugat is, legfeljebb a foloslegesen kituremkedo anyagot ki kell
huzni a fugabol, pl. egy ilyen kiskanallal.
Barkacs megoldas, es kisse szaporatlan, viszont tiszta: nehany
kiurult es kitakaritott sziloplasztos kartust meg lehet tolteni a
bekevert fugazo anyaggal, utana kittpisztollyal fugazhatnak.
Azzal is szepen adagolhato a fugaba.
A mukofele nyitott (matt, porozus, erdes) feluleterol mas anyag
se fog konnyebben lejonni.

> Nem kene haragudni
> arra a szerencsetlen Mapei-re, nem o a hibas...
Szerintem a legtobb iparos lusta vagy analfabeta. Meg sose
olvastak el a gyarto alkalmazasi eloirasait.
Anyosomek ahzan nagyon ganyoltak a kulso hoszigeteles keszitoi.
Nem az eloirt kemenysegu, pihetetett habot hoztak, es valami obis-
s csemperagasztoval ragasztottak es kentek. Ha ratusszentettem,
is beszakadt a felulet. Letoltottem, es kinyomtattam a Dryvit 30
oldalas alkalmazastechnikai utmutatojat, es a kezukbe adtam.
Utana elfogytak az erveik, miert is jo az igy, miert nem kene
leszedni es ujra csinalni :-()

udv

szepygab