[Epitesz-barkacs] Fugázás Mapei Ultracolor Plus-szal

Laszlo Merenyi meri at merysoft.hu
2007. Sze. 23., V, 07:04:51 CEST

Szia,

> Hali!

> Ez  rész nálam kicsapta a biztosítékot.

A költségek megosztását, átvállalását még nem beszéltük meg, szerintem
ezt ők fizetnék. Páldául ma, vasárnap jönnek tervezni kijavítani, ami
normál esetben pihenőnap). Egyébként nagyon jó a viszonyunk, és
abszolúte meg vagyok velük elégedve eleddig. Ilyen meg végülis
előfordulhat mindekivel. A kérdés inkább a megoldás mikéntjén van...

Köszi!
-meri