[Epitesz-barkacs] Fugázás Mapei Ultracolor Plus-szal

Tóth-Szabó György zsiraf at mylinux.hu
2007. Sze. 22., Szo, 22:51:49 CEST

2007. szeptember 22. keltezéssel Laszlo Merenyi alábbiakat küldte drótpostán:
> Sziasztok,
Hali!

> Most azt kérték, vegyek "normál flex szürke OBI-s" fugát, ne ilyen
> tűzállófagyállóhiperszupert (mié', az nem fog rátapadni?), meg
> drótkorongot flex-re (a levakaráshoz).
Ez  rész nálam kicsapta a biztosítékot. Kérdem én, milyen szolgáltató az
olyan, aki az általa elrontott munka kijavításának költségeit a megrendelőre
hárítja? Persze nem tudom, hogy esetedben milyenek a függőségi/rokonsági
viszonyok.

> Egy szo, mint szaz, a ganyolas helyett en az elcseszett resz ujrarakasa,
> a meglevo fugazoanyag korultekinto es megfelelo elokeszuletek utani
> felhasznalasa mellett voksolok.
Én mindenféleképpen ezt tartom a legjobb megoldásnak.

jókat:
--
 .~.
 /V\