[Epitesz-barkacs] autóülés fűtőbetét lakásban

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 1., P, 06:17:40 CEST

egyszer szétszedtem egy alattam tűzre gyúlt autóüléshuzatot
(tescos kínai sz at r volt 3000 Ft-ért)

annak alapján 20 forintért megcsinálhatod
(székre rakva melegíti a popódat fagyban is )

szóval:
12V-on kell 40celsiusos hőleadást produkálni
ehhez egy széken ülve kb 40Watt kell

12V 36Watt -> 3A

a mai 4szálas telefondrót egyik kb 3 méteres
szála  kb. annyi Ohm-os, hogy a 3Ampert felveszi
"rövidzárlatban"  (Ti elektromos témában persze
pontosabban tudjátok megfogalmazni)

puha széken hamarabb törik meg a "többszálas" drót
(emiatt gyulladt ki alattam :-( )
de ha 1 szálas kemény drótot használsz nem gyullad ki alattad,
max eltörik