[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: autóülés fűtőbetét lakásban

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 1., P, 14:08:21 CEST

magus3 wrote:
> kétszer is átgondoltam, hogy mit csináljak... :-(
>
> egy asztal tartotta a távtartós feszítőszálat, kb 70 centi széles
> táblákat kellett
> szeletelnem 4cm-es szeletekre
>
> az asztalon levő fix részre volt a fázisra kötve, és a rugós végén a
> "nulla" ha elpattanna és repülne.... (életben maradtam :-) )
>
> ezzel együtt nem kapnék "biztonságtechnikai akadémiai székfoglalót"

Viszont jól feltaláltad magad.
Pl jó módszer az is, ha szükség helyzetben kell aksit tölteni: akad egy
vagy 4 dióda, meg valami lámpa, vagy rezsó... és ezzel az előtéttel
figyelve az aksi pezsgését, ha lehet, fel lehet tölteni kicsit
odafigyelve, és mellőzve az érintésvédelmi előiratokat. A 4 diódás
(graerz-es) módi nem is olyan veszélyes, a nullához képest alacsony fesz
van csak az ellenállás akku felőli oldalán. A táplálás áramgenerátoros,
tehát figyelni kell az aksira, mert túltöltődhet.