[Epitesz-barkacs] Holland építési jogszabályt keresek

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 1., P, 15:04:27 CEST

!!!!!!!!!
Holland jogszabályt keresek, és nem tudom, hogy franciául is megjelennek-e
!!!!!!!!!
Varga Illés Levente építész cikke alapján
http://vargailles.archi.hu/index.php/epitesugy/26-3per2003?start=1

"...például az EU tag Hollandiában is úgy rendelkeznek: ha a tervező és/vagy
a kivitelző vállalja a 10 éves garanciát, akkor az engedélyező hatóság
szabad utat ad. Ez normális is, hiszen a felelősen gondolkodó és tervező
építész büntetőjogi felelősséggel jár el."

erre írtam neki egy levelet, amire 1 hétig sem válaszolt, (előtte meg más
témában 1 óra alatt válaszolt) :
Kedves Varga Illés!

A  http://vargailles.archi.hu/index.php/epitesugy/26-3per2003  2. oldalán
írod:
"...például az EU tag Hollandiában is úgy rendelkeznek: "

szeretnélek megkérni arra, hogy ezt a holland jogforrást legyél olyan szíves
"nevesíteni",
(rendelet éve, pontos neve, paragrafus, bekezdés, stb) hogy azt a rendeletet
mutatni tudjam jogász fórumokon.

"A korábbi szabályozás adott egy kiutat: magán célra, saját magának az ember
építhetett..."
és ezt a magyar jogforrást is keresném (rendelet éve, pontos neve,
paragrafus, bekezdés, stb)

Meggyőződésem, hogy a fenti mondataid "klappolnak", de olyan embert kellene
meggyőznöm, aki nagyon-nagyon ragaszkodik a jogszabályszámokkoz

köszi előre is

Cser Tamás

úgy látszik mondott valamit (szakmájában ismerik) csak én kérdeztem kínosat?

http://epitesugyihatosag.hu  Varga Illés Levente építész honlapja
" A portál célja, hogy az építésügyi hatóságok munkatársainak munkáját
segítse, a hatósági eljárásokban résztvevő ügyfeleket tájékoztassa és
támogassa, áttételesen pedig az eljárási "szokásjogot" egységesítse "