[Epitesz-barkacs] fűtési energiaárak?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 2., Szo, 11:10:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.02. 09:55:26 +2h-kor írta:

> Ipari az áram, aminek a kWh díja áfa nélkül 21,9. (Az áfa levonható, ezért
> nem számít), és amúgy is, ami költség, az nem ugyanúgy esik latba, mint
> ami kenyérre elkölthető pénz. Kb 0,5-tel megszorzandó, ha a zsebbe került,
> tehát komplett leadózott pénzzel akarjuk pariba állítani. Tehát kb
> 11Ff/kWh.
>
> Így nézve viszont még egy 3 alatti COP esetén is 4 Ft/kWh jön ki, messze
> elfogadható.

nekem magáncélúként kell megoldanom az "energetikai túlélést",
éjszakai áram nélkül, vezetékes gáz nélkül (persze nem siránkozásból mondom)
és 1 db 25Amperes órával, és lebontottam a kéményeket

ha találnék egy "gamma Stirling-motort", amelyik "visszafelé bekötve"
hőt termel, már meg is oldódna sok gondom :-)