[Epitesz-barkacs] Fw: fűtési energiaárak?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 2., Szo, 18:40:48 CEST

magus3 wrote:
> VILÁGVÁROS VAGY VILÁGFALU
>
> egységnyi térfogatra eső fajlagos hőáram alapján. határozza meg az
> épületek hőszigetelési előírását. [20]. Németországban egy nem
> szakmai közegnek is ...
> http://www.foek.hu/nyomtatottkiadv/bp_ep.pdf
>
> a 17. oldal tetején van, hogy melyik szabvány hozta be, 2004-ben is
> ez volt érvényben

Na igen, de itt kiragadtál a szövegkörnyezetből valamit. Azért így
számolnak, hogy meg lehessen mutatni, mekkora előnye van hőtechnikailag a
magában álló kis házakhoz képest a sorházaknak, emeletes társasházaknak
vagy azokból kialakult tömböknek meg a panelnak. Közben kitérnek
mindenféle egyéb dologra is. Nem olvastam persze végig, elég nagy anyag.

(Amúgy a 14-ik oldalon van. :-) )