[Epitesz-barkacs] Klima elektronika

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 2., Szo, 18:51:17 CEST

Amit a múltkor ki kellett mossak, hát ott véletlenül egy nagy hibát
követtem el: nem húztam ki a konnektorból.

Működik úgy-ahogy, de önállósítja magát, kikapcsolgat, visszakapcsolgat,
villogtatja a ledjeit, meg zenél minden félét. Múltkor majdnem táncra
perdültem, mert valami ír népzenére hajazó műsort adott elő. :-)

Már orrba-szájba próbáltam megpucolni, de nem segített. Egy másikból
raktam át a nyákot.

Vajon ilyen vestel klímanyák kapható külön?
(Vagy itt a ki nem hagyható alkalom, hogy valaki segítségével a saját
szájízem szerint át legyen programozva benne a motorola prockó? :-) )

Történhetett olyan, hogy a procilábak között valami nem oda való átvezetés
jött létre, ami miatt a proci nekifogott hülyeségeket művelni?

Nem folyamatosan csinálja, van, amikor működik akár több órát is, aztán
egyszercsak kikapcsolja magát, mintha valaki a távirányítóval kikapcsolná.
Aztán esetleg vissza. És közben azt a jellegzetes kikapcsolási vagy
bekapcsolási dallamot is lenyomja.

Ki lehet olvasni ezekből a programot? És ha ezt lehetne, át lehetne
tölteni a jóból a rosszba?