[Epitesz-barkacs] Klima elektronika

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 2., Szo, 23:47:46 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.02. 22:51:42 +2h-kor írta:

> Villámgyorsan megpróbálnád megjavíttatni, vagy azonnal vennél egy másikat.
> Különben a villanyradiátorra rámegy a gatyád. De szerintem ez a fajta hiba

a split kompresszora 720Wattos, a cseh olajradiátor 2 fokozat,
és csak a 600Wattot használtam

azaz most sem lesz kevesebb a villanyszámlám, csak a 600Watt helyett 2,6kWh
fog fűteni

a 720W * 24óra * 31 nap * 43Ft = 23. 034 Ft lesz a fűtésem

2,6kWh / 720Wh =  COP 3,61   kb 83ezer lenne

azaz 1 hónap alatt  60e Ft lenne a "virtuális haszon", bár a valódi haszon az lesz, hogy
15 fok helyett 22 Fok lesz ugyanannyi villanyszámlából