[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 3., V, 13:08:31 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2008.08.03. 12:34:20 +2h-kor írta:

> a hungarocell 80 celsiusig jól bírja a paramétereket (papír szerint)

> fűtve lenne, tehát alulra 4 cm hungarocell, egy sor bontott csempe, 4cm
> lépésálló kőzetgyapot, és akkor talán kibírja a 2 méter magas kemencét

> ebben van tapasztalatom, amikor hungarocellt daraboltam 4cm-es táblát
> tettem le az elsimított homokra, és a 10 cm aljzatbetont arra terítettem.

bocsi, rossz helyre szúrtam be a a válaszomat
--------
ha egy kandalló vagy egy régi sparhelt alatt fát szárítanak, akkor 100 celsius
alatt illene lennie (bár egy kémény melletti fagerendánál is 12cm távolságot kell
tartani)

az Attila által említett skanzenben tapasztalt kemence alatt sem lenne "vörösizzás"

talán egy lépésálló kőzetgyapot kibírná