[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 3., V, 22:23:02 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.03. 21:50:52 +2h-kor írta:

> Akkor legalább nem vagyok egyedül. 2 év előnyöd van, ezért szólok, hogy ez
> nem egy egészséges állapot! (Sajna tudnék mesélni.) Kivéve, ha ehhez a
> magassághoz mondjuk 210 centi magas vagy. (Bár az még mindig 31 kg/m2
> fölötti testtömegindex.)

na, ezt a testtömegindexet meg egyebeket hagyjuk, mert én sajnos mást tudnék mesélni
(a Pharmindex CD-n rajta vannak a gyógyszerleírások, amiből az orvosok dolgoznak...
én meg meg tudom mutatni, hogy melyik gyógyszert NE VEDD be, ha életben akarsz maradni
-- én is csak véletlenül maradtam életben -- )

> De ahogy látom, oszlopos :) tagjai vagyunk ennek a listának. :-)

az biztos :-)