[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 3., V, 22:57:43 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> na, ezt a testtömegindexet meg egyebeket hagyjuk, mert én sajnos mást
> tudnék mesélni
> (a Pharmindex CD-n rajta vannak a gyógyszerleírások, amiből az
> orvosok dolgoznak...

Á, ehhez az orvosoknak semmi közük. Ez csak simán egy mérőszám, amiből
látszik, hogy ki milyen testalkatú. A tartós kövérség csaknem biztosan
inzulin-rezisztenciához vezet, amiből vagy lesz cukorbetegség, vagy nem,
de mindenképpen ráközelít.

> én meg meg tudom mutatni, hogy melyik gyógyszert NE VEDD be, ha
> életben akarsz maradni
> -- én is csak véletlenül maradtam életben -- )

Nna akkor küldhetem, hogy nekem miket kell szednem? És ha rajta van a
feketelistádon, hagyhatom is el? :-)

> az biztos :-)

Ha vitorlás lista lennénk, aszondanám, hogy mi elegek vagyunk tőkesúlynak.
:-)