[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 3., V, 23:23:48 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.03. 22:57:43 +2h-kor írta:

> Á, ehhez az orvosoknak semmi közük. Ez csak simán egy mérőszám, amiből
> látszik, hogy ki milyen testalkatú. A tartós kövérség csaknem biztosan
> inzulin-rezisztenciához vezet, amiből vagy lesz cukorbetegség, vagy nem,
> de mindenképpen ráközelít.

egy kis sütőélesztő a cukrot jó irányba módosítja

> Nna akkor küldhetem, hogy nekem miket kell szednem? És ha rajta van a
> feketelistádon, hagyhatom is el? :-)

mindenkinek jogában ál elhinni a gyógyszerkönyv leírásait, amik a
"tudomány mai állítása szerint...", de még azonos hatóanyag leírásai
is ütköznek, és mást írnak ellenjavallatként is

a "nyugati" tudomány által már 2000-ben bukott gyógyszert ma, 2008-ban is
"first line" nyomják a torkodba itt magyarhonban....

egy ilyen gyógyszer miatt kaptam második stroke-ot fél éven belül,
utána meg négy év alatt sem, mert azóta én mondom meg az orvosnak, hogy
mit kérek és milyen dózisban.....

:-)