[Epitesz-barkacs] kemence spec. alapja

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 4., H, 01:21:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy kis sütőélesztő a cukrot jó irányba módosítja

A dolog messze nem ilyen egyszerű.
A kövérség igen jó eséllyel okoz inzulin-rezisztenciát. Ez azt jelenti
első fázisban, hogy semmi magas cukorszint, csak magasabb inzulinszint,
hiszen a sejtek nem tudják a normál inzulinszint hatására a normál
cukorszintet eléggé értékelni. Már ezt ki kéne mutatniuk vagy szűrniük a
dokiknak, ha valaki túlsúlyos, és fokozottan odafigyelni rá, és ha van
valami emelkedés, máris elmagyarázni, mi az ábra, és hogy le kéne fogyni.
Elég kemény indok ez.

Amikor már a cukor is magasabb a vérben, akkor már fullon van az inzulin,
és már a cukorszintnek kell emelkednie ahhoz, hogy ne éhezzenek a sejtek.
Innentől szoktak a dokik szólni, mert ez már bármilyen szűrésen (vérvétel)
kiderül.
Ha már vizeletből derül ki, az már a harmadik fokozat, mert már
9millimol/liter fölött van a szint. Ezért is hívják veseküszöbnek, ekkor
már a vizelet is cukros.

> mindenkinek jogában ál elhinni a gyógyszerkönyv leírásait, amik a
> "tudomány mai állítása szerint...", de még azonos hatóanyag leírásai
> is ütköznek, és mást írnak ellenjavallatként is

Persze, ezt én értem is. Sőt, nem mindig tartom be, amit a dokik mondanak.
Pl ezt a cukordolgot is kénytelen voltam felülbírálni úgy, hogy nem mondom
el nekik. Tök úgy tudnak viselkedni, mint a hatóság. Agyam eldobtam.
Ultimátumokkal jönnek... túró a fülükbe!

> a "nyugati" tudomány által már 2000-ben bukott gyógyszert ma,
> 2008-ban is "first line" nyomják a torkodba itt magyarhonban....

Pl?

> egy ilyen gyógyszer miatt kaptam második stroke-ot fél éven belül,
> utána meg négy év alatt sem, mert azóta én mondom meg az orvosnak,
> hogy mit kérek és milyen dózisban.....

Jó, vannak esetek, amikor így is lehet, de azért egy halom eset van,
amikor nincs infód, nem értesz hozzá.... A rövid, kúraszerűen bekajálandó
gyogyókkal nem vagyok szigorú, csak a hosszan, netán véglegesen
szedendőkkel szemben. Igyexem tájékozódni, meg figyelem magam is, mert
könnyen rá lehet fagyni. Engem is kezeltek már félre rendesen.