[Epitesz-barkacs] Fw: kemence spec. alapja

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 4., H, 07:02:50 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a "nyugati" tudomány által már 2000-ben bukott gyógyszert ma,
> 2008-ban is "first line" nyomják a torkodba itt magyarhonban....

Pl?
**************
hatóanyag: doxazosin
2000-ben ovosszakmailag kukott ki (kardiológus konferencián)
2003 óta magas vérnyomásra már nem, csak prosztatára
OGYI  a "hulljon a férgese", ontja első osztályúnak

keresésnél "doxazosin ALLHAT"  <<< egy gyógyszervizsgálat rövidítése
**************
> egy ilyen gyógyszer miatt kaptam második stroke-ot fél éven belül,
> utána meg négy év alatt sem, mert azóta én mondom meg az orvosnak,
> hogy mit kérek és milyen dózisban.....

Jó, vannak esetek, amikor így is lehet, de azért egy halom eset van,
amikor nincs infód, nem értesz hozzá.... A rövid, kúraszerűen bekajálandó

nekem már van infom, meg ezek is megtanulhatók, és "élete végéig" gyógyszer
volt, + 2 ogyi-s hozzáértő is úgy barmolta le az orvos kollégákat, hogy a
40ezer orvos
"nem merte kikérni maguknak", mert sajnos volt alapja