[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

magus3 maguspr at freestart.hu
2008. Aug. 4., H, 11:05:29 CEST

több puffer közötti hőátadás érdekelne az alábbi okokból

párhuzamosan szeretnék kapcsolni néhány puffert úgy, hogy

a második puffer csak akkor kezdjen melegedni, ha már az első puffer
felmelegedett
és a vizet melegítő hőcserélő csőspirál csak az első pufferben lenne

pl. nyáron csak 80 liter vizet kellene melegíteni, hőn tartani
télen meg akár 300 liter vízben pufferelni a hőt úgy, hogy a 80 literes
közben
hőn tartott legyen

persze lehet, hogy ezt már kitalálták valamikor, csak én nem találtam meg
az erről szóló fejezetet

Tamás