[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: kemence spec. alapja

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2008. Aug. 4., H, 22:14:01 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy zsiguli hátsó hídjával (kerék nélkül, csak a fékdob)
> és a kardánon levő 1:4 áttétellel, a kardántengelyt meg lehet
> mozdítani, azt egy 70 cm erőkarral (teljes testsúy) megtaposni
> szóval nagy erőket lehet kifejteni. :-)

Ez teljesen felesleges. Elég, ha a kerékátmérő nem pici, és netán van
valami keménygumi felülete, és kézzel simán odébbtolható nem tökéletesen
sima, de azért vizszintes talajon is.

Sőt, nincs akadálya a felfújható kerekek használatának sem. Ekkor persze
jelentős lesz a kerekek mérete. Cserébe nem akad el egy kavicstól. (Én a
vaslemezen mindig söprögetni szoktam, ha tologatni akarok valami dögöt.
Sajnos kissé lejtősre sikeredett, de így is meg tudok tartani egy tonnát a
legurulás ellen. Ha elég vizszintes a terep, akkor no porblem.