[Epitesz-barkacs] melegben splites vízmelegítés és .....

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2008. Aug. 6., Sze, 14:34:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo wrote:
> 2) a kültéri dobozában van a 4csövű irányváltó (hűtés-fűtés átkapcsoló), de csak
> 1 szál drót megy rá.
> elgondolásom szerint alaphelyzetbe egy rugó rántja vissza, de "alapjáraton"
> hűt, vagy fűt?

Lekötöd a drótot és bekapcsolod.

A. Megállapítod hogy hűt-e vagy fűt :-)
B. Megméred a lekötött dróton a feszt, miközben tudod hogy melyik üzemmódot
kapcsoltad.

> 3) még nem operáltam ki a beltéri hőérzékelőjét (sem),
> hogyan kellene kimérni, hogy milyen értékű alkatrészt kellene vennem,
> ha lefestett alkatrészt találnék a beltéri hátsó légbeszívásánál?

Multiméterrel megméred, valószínűleg egy NTK termisztor lesz.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))