[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 7., Cs, 18:00:19 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.07. 17:02:54 +2h-kor írta:

> Nna szültem egy ilyet. Asszem jó kicsire sikerült a rajz mérete.
> Aztán lehet finomítani.
>
> A működése:
>
> Ha nincs fűtés, a szivattyúk nem járnak.
>
> A klímacső, ami a beltéribe menő cső maga, felfűti a vizet, ez egészen
> addig kell működjön, amíg a theta1-es hőérzékelő nem szól, hogy már itt is
> meleg van, abba lehet hagyni.
>
> Ha van használati melegvíz kivét, akkor a klíma újra be fog kapcsolni,
> idáig úgy műk, mint egy bojler.
>
> Ha van fűtés, akkor a másik hőfokszabályozó, ami a theta2 hőfokérzékelőhöz
> [...]

a rajz és a szöveg alapján megértettem, egy kérdésem lenne

egy személyautó fűtést tudnám hirtelen hőcserélőként használni
(jó, tudom hogy 18ezer felett tenyérben elférő hőcserélő létezik )
ehhez  félcollos cső csatlakozik (ez lenne az egyik ág), és belelógatva
a másik tartályba (itt az autófűtés levegő ágában hideg víz venné át a meleget )

ugye eléggé vadnak hangzik....