[Epitesz-barkacs] Fw: puffertartályok közötti hőtranszfer?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2008. Aug. 8., P, 16:58:29 CEST

igazibol csal 100ezer volt, mert az also 3meter mar megvolt belole.

najo, reszletesen.

vettem egy hazat. ami volt kemeny, az nekem rossz helyen volt.

volt a belso falban egy 14x14-es kemeny, amit feltoltottek szemettel, a padlas beli reszet lebontottak, es amikor a tetoterbeepiteshez a fodemmegerositest csinaltak, akkor a fodemet mar telibe betonoztak felette.

a helyi kemenysepro embert megbiztam, hogy csinaljon ebbol rendes kemenyt.
 - a foldszinti falban a kemeny helyet kibontottak
 - betettek a 200-as csovet
 - a lenti falat visszajavitottak
 - a tetoterben felfalaztak a tetosikig
 - a tetosikon kivul hoszig+aluboritas, mert nem fert el a tegla a szarufatol.

vajk