[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 8., P, 20:09:01 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2008.08.08. 14:22:54 +2h-kor írta:

> Már rég a nyelvem hegyén volt a kérdés: biztos, hogy télen is van vagy 12
> fokos ez a víz? Nem csak 8 vagy még kevesebb? (Nem, mintha annak nem
> lehetne örülni!)

be kell vallanom becsülettel, hogy télen eddig nem használtam a kutat, tehát
a 12celsiust "tankönyvek szerint" ültették a gondolataim közé

ha kevesebb, azt is +3celsiusig leszedném

> :-)) Nálam detto ugyanez a helyzet. :-))

> Szerintem drágább. De nem baj, a kéményt taksáltad drágábbra. Együtt a
> kettő, főleg, ha a meglehetősen korszerű, külön hmv tartályos módi van,
> elég mackós.

bevallom, a rokkantnyugdíjam alapján most lényegtelen, hogy a schiedel kémény
akciós 240ezer  vagy csak 200ezer lenne és a ráköthető mackós is annyiba kerülhet,
amennyibe csak akar.... :-(

> Egyszer egy ismerős házaspárnak segítettem megszerezni egy ilyen külön
> használati melegvíztartályos kombi kazánt, és valami 450ezerbe került. És

hát az a mackós akkor brummoghat kedvére :-) :-(