[Epitesz-barkacs] puffertartályok közötti hőtranszfer?

szepygab at fw.hu szepygab at fw.hu
2008. Aug. 9., Szo, 07:18:02 CEST

On 8 Aug 2008 at 22:28, Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> villanyt el~Nállítanak pakson is, meg van mátrai (felszini szenes)
> er~Nm~n, meg nyugatról is lehet dróton behozni valamennyit
Nyugat is nagy importőre az orosz gáznak. Ha Európa felé leáll az
export, mert pl. Kína többet fizet, akkor a saját forrásaikból a
saját ellátásukat igyekznek majd biztosítani, nem nekünk
exportálni

> meg el~Nször az üzemeket állítják le
>
> azaz nem félnék annyira
Szép doog az optimizmus. eddig gázhiány esetén is először a
nagyfogyasztókat korlátozták. Teljesen más kérdés egy olyan
helyzet, amikor tartós energiahiányra kell berendezkedni. Akkor
már korántsem biztos, hogy alakosság prioritása megmarad.

Szerintem az egyéni figyasztó szintjén nem sok mozgástér van a
nagy mozgások hatásainak kivédésére.
Át lehet írni a régi nótát: erdő szélén mégiscsak jó lakni, mert
sok fát lehet hasogatni :-)

üdv

szepygab