[Epitesz-barkacs] padláson tárolás szabályai

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2008. Aug. 14., Cs, 05:29:36 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2008.08.13. 21:53:38 +2h-kor írta:

> Egy feljáró van, vagy mindenkinek külön? Ha külön, akkor valamivel el
> kell kalodázni a többiek elől a te részedet, és akkor qs mindenkinek :)

egy feljáró esetén
a fejem feletti részen 1,2 méter széles átjárónyit kihagyva
a többi részt lekalodáznám (2,2 méter magas lenne az átjáró,
az azon feletti részt is tárolásnak fognám be)

1 órányi hő(láng)tehetbírást követel meg egy tűzfalat helyettesítő fal
ilyennel kalodáznám le a magam részét, a többi kiégethetné a
közös részt, az enyém (nagy része) akkor is megmaradna

a többi lakó rájönne, hogy nekik is jó lenne egy hasonló megoldás :-)